kundtjanst@vinlagret.se
Upptäck våra fria företagsleveranser!
  • 0
kundtjanst@vinlagret.se
Upptäck våra fria företagsleveranser!
  • 0
Upptäck våra fria företagsleveranser!
kundtjanst@vinlagret.se

Leverans och säker betalning

Vinlagret.se erbjuder hemleverans genom ett flertal logistikpartners och du får en sms eller e-post annonsering när din beställning är på väg och vilken tid den beräknas komma fram.

Normal hemleverans Sverige – 120 kr

(Medlemmar har varje månad specialpris på hemleverans, använd kod från ditt nyhetsbrev.)

Leveransdatum uppges vid beställning, de flesta kampanjleveranser sker onsdag, torsdag, fredag eller lördag sista veckan i månaden.

Om du handlar för 1200 kr eller mer så är det alltid fraktfritt.

Legitimation obligatoriskt (20 år)

Oavsett om du får hem din beställning eller om du hämtar upp dina viner på något upphämtningställe måste du vara beredd på att visa legitimation. Du måste vara 20 år för handla vin hos oss.

Betalning

Du kan göra säkra betalningar via våra betalpartners genom;  kreditkort, banköverföring eller med Swish. Betalning sker när du beställer dina varor.

Har du frågor?

Har du frågor kring din leverans eller beställning är du välkommen att kontakta oss på 0725-007112, eker via e-post kuntjanst@vinlagret.se. Du kan naturligtvis kontakta det bolag som levererar dina varor, se leveransmeddelande.

Reklam och ångerrätt

Du har full reklamationsrätt och ångerrätt 14 dagar efter det att du mottagit din order.